تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

طلا، همچنان بر مدار جهش | دولت عرضه سکه را آغاز کند

  • کد خبر: ۱۴۲۲۲۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
طلا، همچنان بر مدار جهش | دولت عرضه سکه را آغاز کند
براساس گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد طلا امروز هم روند صعودی خود را ادامه داد.

سعید کریم‌پور | شهرآرانیوز؛ یوسف تقی‌زادگان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به وضعیت کنونی بازار طلا در مشهد اظهار کرد: امروز نیز بازار یک جهش را تجربه کرد و هر گرم طلا از یک میلیون ۹۰۷ هزار به یک میلیون و ۹۴۴ هزار تومان رسید. به عقیده من با شرایطی که نرخ ارز در کشورمان دارد، قیمت طلا از این هم بالاتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: سوال اینجاست که مسئولان چه می‌کنند و چرا تدبیری برای این وضعیت نمی‌اندیشند؟ این شرایط نگران‌کننده است، زیرا با تداوم آن مردم خیلی متضرر می‌شوند و اجناس هم گران‌تر خواهد شد.

تقی‌زادگان با بیان اینکه این روز‌ها خرید و فروش طلا برای مردم در حکم سرمایه‌گذاری است، گفت: خرید و فروش طلا توسط مردم بابت این است که می‌خواهند ارزش پول خویش را حفظ کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با اشاره به موضوع مسدود شدن حساب چند واحد صنفی طلا در مشهد نیز خاطرنشان کرد: تا این لحظه حساب ۲ واحد بازگشایی شده است. در مجموع حساب‌های ۱۷ واحد مسدود شده که به همراه یک واحد در نیشابور، تعدادشان به ۱۸ مورد می‌رسد. این واحد‌ها پروانه کسب نداشته‌اند و نمی‌توان برای آنان از سوی اتحادیه کاری انجام داد.

تقی‌زادگان درباره پیش‌بینی خود از ادامه وضعیت بازار طلا عنوان کرد: امروز دلار به مرز ۴۳ هزار تومان رسید و اگر این شرایط ادامه پیدا کند، تا ۵۰ هزار تومان نیز پیش خواهد رفت. برای رفع این شرایط لازم است دولت یک کار اساسی انجام دهد و فروش سکه را آغاز کند. همچنین باید طلا از بورس خارج شود چرا که بورس کشور با شکست مواجه می‌شود و دلیلی ندارد که طلا در بورس عرضه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->